Cupping

Cupping afspænder og frigiver gamle affaldsstoffer fra bindevævet samt fjerner muskelspændinger og reducerer smerter.

Book i dag

Ring til os

Køb gavebevis

Klik her

Cupping terapi der reducere dine smerter

Cupping behandling er en del af den traditionelle kinesiske medicin, hvor sugekopper sættes på huden og suges fast ved hjælp af undertryk. Modsat massage, tvinger denne behandlingsform blod ud i kapillærerne og effekten er en kraftig bevægelse af Qi (energi) og blodgennemstrømning, der opløser stagnationer i bindevæv.

Cupping er gavnligt og godt for:

Hop op og se vores priser eller book en tid her

Vi kan tilbyde forskellige typer cupping

Der findes to former for cupping; tør og så våd cupping som kaldes for Hijama. Hijama er FORBUDT her i Danmark. Den behandlingsform der benyttes i Danmark. er tør cupping også kaldet ”Dry” og indenfor denne kategori findes forskellige typer. De kategorier jeg tilbyder i klinikken, er følgende:

HVORNÅR BRUGER JEG IKKE CUPPING I EN BEHANDLING ELLER EKSTRA OPMÆRKSOM:
Mennesker med alvorlig hjertesygdom. Diabetes. Hepatitis. Fraktur. Åreknuder. Personer med blodsygdom og spontanblødning. Voldsom træthed, manglende søvn og et meget svagt helbred. Personer med alvorlige hud allergiske symptomer. Personer med ondartet hudkræft, lymfebetændelse og/eller årebetændelse. Op til tre uger efter en operation, kvinder under menstruation eller under graviditet.
Har du brug for vejledning, så hellere spørge en gang for meget end en for lidt.